20 Mayıs 2018 Pazar

"Kutsal Savaşçı izle" Başlığı Adı Altında Filme Yapılan Yorumlar



2011 yapımı olan Kutsal Savaşçı filmiyle alakalı sitelerde yapılan yorumlardan bir kaçını sizler için derledik. Umarım filmi izlemeniz de size yardımcı olur.

* Film güzeldi ve sonuna kadar kendini izletti. Yaratıklar falan baya sağlamdı yani. İzleyin birşey kaybetmezsiniz.

*Şimdiye kadar gördüğüm en iyi vampir filmi değil ama yinede farklı konusu ve efektleri için izlenir diye düşünüyorum.

*Kutsal savaşçı izleyeceğiniz en başarılı vampir yapımlarından bir tanesi bence. Mutlaka izleyin derim. Ortalıkta dolanan o kadar dangalak filmler var ki bu yanında başyapıt kalıyor.

*O zamanın efektlerine göre bence gayet iyi. Ben baştan sona kadar izledim ve sıkılmadım.

*Hristiyanlık propagandası yapan bir film. Ama ne olursa olsun bu filmlerle hristiyanlığı seçen bir tane avel bulamazsınız.

*Güzel ve eğlenceli bir film. Eğlence derken korku anlamında ve efekt anlamında.

*Ben beğenmedim. Beğenenleri de anlayamadım.

*İyi filmdir mutlaka izleyin.

*Kutsal savaşçı isme bak hizaya gel. Bizim Kutsal Damacana bundan daha iyi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder